piątek, 12 marca 2010

Sukces produktów For Home.


Gdy w listopadzie 2008 roku FM Group wypuściło na rynek linie produktów dla domu nikt nie spodziewał się, że w tak szybkim tempie sprzedaż środków czystości będzie stanowić blisko 15% całego obrotu firmy. Dziś produkty chemiczne znajdują się aż w ośmiu , na każde dziesięć paczek opuszczających firmę. Jak wiemy wśród nich znalazły się takie produkty jak: mydła, płyny do prania i płukania, odświeżacze powierza, preparaty do czyszczenia kuchni i łazienki oraz akcesoria. Trzeba pamiętać, że asortyment ten stale jest poszerzany. Ostatnio firma wprowadziła wosk do pielęgnacji skóry i preparat do czyszczenia metalu. A wszystko to dzięki dystrybutorom, którzy zauważyli nisze na rynku i poinformowali o tym zarząd firmy. Co zadecydowało o takim sukcesie linii For Home? Przede wszystkim skuteczna formuła. Drobiazgowo dopracowane, wielokrotnie testowane receptury i innowacyjne rozwiązania, takie jak zastosowanie enzymów czy nanocząsteczek zwiększyły skuteczność preparatów. Należy także wspomnieć, że duża część produktów to wydajne koncentraty, pozwalające na uzyskanie doskonałych efektów już przy zastosowaniu minimalnego zalecanego dozowania. Warte podkreślenia jest zastosowanie w luksusowej linii płynów do płukania ekskluzywnych kompozycji zapachowych stosowanych dotychczas przy produkcji perfum. Kolejnym atutem linii For Home jest design. Opakowania produktów są nowoczesne i eleganckie. Unikalne formy butelek zostały zaprojektowane specjalnie dla FM Group. Oryginalne wzornictwo zostało docenione przez specjalistów: opakowania otrzymały nominację do nagrody głównej w kategorii Professional w prestiżowym konkursie Art Of Packaking. Produkty z linii For Home to czysty zysk dla Ciebie i twojego domu.

1 komentarz: