sobota, 20 lutego 2010

Powody, dla których ludzie nie decydują się na podjęcie współpracy z fimą z branży MLM

CZ. 1
Obserwując ludzi, z którymi się spotykam by zaproponować biznes stwierdzam, że powodów takiego stanu rzeczy jest naprawdę sporo. Jednak dla każdej osoby jest to coś innego. Jednym z podstawowych powodów jest brak wiedzy na temat marketingu wielopoziomowego, a także opieranie się na stereotypach zasłyszanych od osób trzecich. Mam na myśli przede wszystkim opinię, że MLM to nic innego jak akwizycja,  piramida finansowa i że bogacą się tylko ci na górze. Naszym zadaniem jest wyprowadzić takich ludzi z błędu. Możemy to zrobić tylko dzięki rzetelnej wiedzy o branży, firmie i produkcie. To my stajemy na pierwszej linii ognia. 
Kolejnym powodem mówienia nie, jest brak przekonania do produktu. Perfumy - to nie będzie się sprzedawać, na pewno jest to słaby produkt. A przecież produkt jest dobrej jakości, wydajny i w dobrej cenie. Wiemy o tym doskonale, bo sami tych produktów używamy i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. Oferując produkt, do którego jesteśmy  przekonani w stu procentach łatwiej jest nam przełamać początkowy opór takiej osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz